דיאטת קנאביס – השיטה הבריאה והמהירה ביותר לירידה במשקל

נתקלתם כבר בדימוי הנפוץ לאדם המעשן מריחואנה: עצלן שמתבטל על כורסת הסלון בדירת חברו, שמנמן ממאנצ’יז וצפייה ממושכת בטלוויזיה.

אך אם תסתכלו על אלו סביבכם הצורכים מריחואנה או חשיש באופן יומיומי’ כנראה שתראו אנשים רזים. מריחואנה מרזה ועכשיו זה מוכח גם מדעית.

מחקר מוכיח: עישון חשיש או מריחואנה תורם לדיאטה

לראשונה, מחקר חדש מאשש את מה שאתם רואים במציאות. צריכת חשיש או מריחואנה באופן קבוע – מרזה.

grass - i'm loving it

המחקר החדש, אשר פורסם לפני מספר שבועות במגזין האפידמיולוגיה האמריקני מגלה כי למשתמשים בקנאביס סיכוי טוב יותר למשקל תקין ומבנה גוף רזה ובריא יותר.

מניתוח הנתונים נראה כי 22% מאלו שלא צורכים קנאביס היו בעלי משקל עודף ואילו רק 14% מאלו שכן צורכים קנאביס (אלו המעשנים 3 פעמים בשבוע ויותר) היו בעלי משקל עודף.

גם זה בטח יעניין אותך

ייתכן כי עובדה זו מסבירה מדוע רוב הנשים המעשנות הן, איך ננסח זאת, נחמדות יותר…

ראו עוד: מחקר חדש קובע: קנאביס כתרופה יעילה לטיפול בהשמנת יתר

הנתון מעניין אף יותר מאחר ואחד הטיעונים הנפוצים ביותר לטיפול בחולי איידס וסרטן בעזרת קנאביס הוא שהקנאביס מעורר תיאבון. בכל מקרה, נראה שדיאטת קנאביס תהיה הרבה יותר נעימה ונוחה משאר שיטות הדיאטה המוצעות היום למכירה בשוק.

צריכים דיאטה? אולי גלולת חשיש תעשה את העבודה

בנוסף, ישנה גלולה חדשה להרזיה, שנמצאת בשלבי הניסוי הסופיים וייתכן שתספק תשובה מהפכנית לשאלה: כיצד ניתן להפחית את הרעב? מדובר בגלולה אשר תיוצר מצמח הקנאביס, שדווקא נחשב לסם שהשימוש בו מגביר את התיאבון.

על הפיתוח אחראית חברת התרופות הבריטית GW Pharmaceuticals Plc, שדיווחה כי ניסויים של השפעות התרופה על בני אדם כבר החלו במחצית השנייה של 2007 ונמצאים בשלבי פיתוח אחרונים.

“צמח הקנאביס מכיל 70 מולקולות קנאביס שונות (cannabinoids), ולכל אחת מהן תפקוד והשפעה שונה על הגוף”, אמר לחדשות רויטרס מנכ”ל חברת GW פארמה, ג’סטין גוור, “חלק מהן יכולות להגביר ולגרות את התיאבון וחלקן יכולות לדכא אותו. מדובר ביכולת מדהימה גם מבחינה מדעית וגם מבחינה מסחרית”.

זה לא הטיפול הראשון שהחברה מפיקה, המתבסס על צמח הקנאביס. הסאטיבקס (Sativex), ספריי של GW שאותו מרססים מתחת ללשון, מטפל בעוויתות הנגרמות ממחלת הטרשת הנפוצה. כרגע מאושר ספריי הסאטיבקס לשימוש בקנדה בלבד, אך אמור לקבל אישור גם במדינות רבות באירופה, כבר השנה.

המשך קריאה
Back to top button
x
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר